Pelawat

counter

Aura Bidadari Kunci Cinta

Aura Bidadari Kunci Cinta : Aura bidadari merupakan sebuah keilmuan yang sangat luar biasa dalam memancarkan aura kecantikan dalaman seseorang. Demikian menurut Puan Murni salah seorang pengamal Ilmu Aura Bidadari.Ilmu Aura Bidadari telah mengalami sebuah perjalanan yang sangat panjang, dari sebuah ilmu yang bersifat rahsia di Istana Bagawan Solo.


kepada sebuah keilmuan yang bersifat fomal dan boleh dipelajari dalam format seminar seperti sekarang ini.
Ilmu Aura Bidadari ini diasaskan oleh seorang paranormal dari perguruan Ghaib Daya Laduni ( Tanah Seberang ) bernama Ustad Rahmad Nuryadin, beliau memperolehi ilmu ini dari datuknya.

Kemudian ilmu ini diturunkan secara pengijazahan tradisi kuno “wejangan”,. Wejangan merupakan cara tradisi penurunan ilmu kebatinan tingkat tinggi melalui lisan guru kepada murid, sehingggalah keilmuan Aura Bidadari dikembangkan di Malaysia sejak 2003 oleh Ustad Hanafi dari Pusat Latihan Menjaro Aura. Demikianlah serba sedikit tentang sejarah Ilmu Aura Bidadari yang di miliki oleh Puan Murni dari Pusat Latihan Menjaro Aura cawangan Keningau, Sabah.


Beliau mula mempelajari Aura Therapy dan sekaligus mempelajari Ilmu Aura Bidadari tingkat Guru dari Pusat Latihan Menjaro Aura pada 7.07.2007.Sejak dari tarikh tersebut beliau tidak menoleh kebelakang lagi dalam membuat rawatan dan pengisian kepada ramai orang yang mempunyai masaalah suami isteri dan wanita yang terperangkap dalam kancah cinta segi tiga.

Bahkan kaum Adam juga tidak terlepas dalam menerima rawatan dan pengisian dari beliau. Menurut beliau, sewaktu temubual kami di salah sebuah Pusat Rawatan Menjaro Cawangan Keningau. Proses Pengisian Aura Bidadari adalah melalui 3 pusat tenaga utama yang harus di aktifkan iaitu

1. Bahagian Muka ( Ajna )








2. Bahagian Dada (Nurani )









3. Bahagian Rahim ( khusus untuk wanita )









Kata beliau “Dalam diri manusia ada seketul daging, jika baik daging tersebut maka baiklah seluruh tubuh manusia, itulah hati” bahkan sambung beliau lagi dalam lorat Sabah “ bukan setakat baik, tapi juga bersih, cantik, hebat dan sebagainya maka ini akan mempengaruhi aura yang terpancar dari wajah mereka” jika dalam diri kita penuh dengan cinta maka aura yang kita pancarkan adalah cinta, maka orang mudah jatuh cinta kepada kita begitulah sebaliknya.

Jika lihat dari penjelasan diatas, maka dapat kita simpulkan bahawa dasar kecantikan dan kebahagian rumah tangga bermula dari hati yang suci. Pengisian Ilmu Aura berdasarkan dari pandangan diatas. Anda boleh buktikan dengan mengambil foto Aura selepas proses pengisian aura bidadari dilakukan. Hasilnya sangat hebat dan luar biasa.

Bagai Mana Ilmu Aura Bidadari Bekerja

Sejak dari alam kandungan lagi kita mewarisi segala kekuatan dan “Pesona Bawah Lahir”. Semakin kita membesar apa yang berlaku dalam kehidupan kita akan masuk kedalam diri kita. Ini akan menutup potensi Suara hati anda.Apabila pengisian aura bidadari dilakukan ia akan memberikan energy kepada hati (kalbu) kita. Apa bila pusat tenaga di hati kita bekerja ia akan menghasilkan tenaga, tenaga ini akan berkembang dan membentuk sebuah lapisan aura yang sangat cantik dan luar biasa anda akan melihatnya setelah proses aura bidadari dijalankan.

Amalan Ilmu Aura Bidadari terdiri dari zikir dan wirid nama Allah tertentu. Apabila Asmaq Allah diamalkan dalam hati anda maka aura yang anda pancarkan adalah aura Asmaq Allah. Sesiapa yang mamandang auranya pasti cinta dan rindu.Siapakah yang meniupkan asmak Allah kedalam hati anda ? siapakah yang menyebarkan aura cinta kepada anda.?jawapanya adalah Allah.


Merekan bukan cinta dan rindu kepada anda, tapi rindu kepada Asmaq Allah yang terpancar daripada diri anda. Mereka merindui dan mencintai Allah baik secara rela ataupun secara terpaksa kepada zat yang maha menundukan diatas segala kehendaknya. Selain wanita, pengisian Ilmu Aura Bidadari ini juga boleh diisi kepada orang lelaki. Pengisian aura bidadari dapat membuat seseorang itu memiliki aura karisma serta


kewibawaan yang sangat tinggi terutama pada orang yang memiliki kerjaya yang berhubung dengan orang ramai serti guru, peguam, penyanyi, ahli politik, ahli perniagaan dan sebagainya.Selain penggunaan dalam kerjaya, Aura bidadari juga boleh digunakan dalam menyelesaikan beberapa masaalah rumahtangga dan juga masaalah di pejabat. Antara keluhan yang sering didengar untuk meminta diisikan Aura Bidadari ini ialah.


BERKAHWIN

Dulu sayang,sekarang benci. Aku nak tambah kasih sayang suami kepadaku, seperti mula-mula kahwin dulu. Mengamal Ilmu Aura Bidadari anda dapat memancarkan gelombang cinta kepada suami anda setiap kali suami kita tidur.


Suami aku pantang tengok perempuan berdahi licin, mulalah “ulat bulu naik daun”. Suami anda menoleh pada wanita lain kerana anda tidak enak di pandang.


Suamiku, apa kekuranganku sehingga kau tergamak curang kepadaku? Anda dapat menutup aura kelemahan diri dengan tingkatkan aura bidadari.


Suamiku kasihanilah aku, aku tidak rela dimadu.Kau milik aku seorang, aku sudah mengalami susah senang dalam kehidupan ini bersamamu. Tambat hati suami dengan aura Bidadari.Ingat laki-laki tidak pernah takut dengan ancaman dan ugutan. Tapi mereka dapat di tundukan dengan kelembutan, kesopanan,kecantikan dan hati yang sangat tulus dan suci. Kesucian hati akan mempengaruhi tindakan anda yang mulia. Berikan tenaga pada hati anda dengan mengamal amalan mulia dan zikir asmaq Allah yang diajar dalam pelajaran ilmu Aura Bidadari.


ANAK DARA (GADIS)

Jantan jahanam. Habis ‘wang ringgit dan kehormatanku ‘kau kebas”. Sekarang kau nak melarikan diri. Pengisian aura bidadari mampu memukau pasangan agar sentiasa mengasihani anda. Tidak sanggup melakukan sesuatu yang dapat melukakan hati anda.


Berkawan sudah lama, selalu putus ditengah jalan. Si Abang mahu,aku pula yang tidak mahu, aku berkenan. Si abang pula yang jual mahal. Dengan mangamalkan Aura Bidadari Si Abang insyaallah tidak jemu memandang wajah anda.


Aku ni cantik sekali,tapi kenapa tidak ada orang yang meminang. Aku kurang diberi perhatian oleh kaum lelaki. Hidupku sentiasa ada penghalang dalam bercinta.Kesucian hati merupakan kunci kepada tarikan orang lain kepada diri anda.


Sudah lama aku mencintainya, tapi kenapa kau buat-buat tak layan je.”Cinta tidak berbalas”. Tepuk sebelah tangan tidak berbunyi, jangan di tepuk tanganya tapi tepuklah hati dan perasaanya dengan aura bidadari anda. Anda lihat perubahanya. Anda akan ketawa sendiri.


“Saya merasakan seperti sebuah cahaya yang bersinar di seluruh tubuh badan saya, seolah olah ada aliran eletrik masuk keseluruh tubuh badan saya terutama di bahagian dada” Kata Puan Rohani pemilik sebuah Pusat Rawatan Urutan Ibu Bersalin di Keningau. Setelah mempelajari Aura Bidadari. 019 8236269


Aura Bidadari membantu meningkatkan kekuatan tenaga dalaman saya, sebagai seorang pengamal perubatan Reflexology disamping kekuatan fizikal kekuatan dalaman merupakan bonus dalam rawatan yang saya berikan kepada pesakit saya. Getaran tenaga dalam yang di hasilkan dalam ilmu Aura Badadari sangat membantu”. En Faizal pengasas Zi Reflexology Damai .


“Sebagai hamba Allah kita hanya mampu beriktiar dan berserah kepadanya, Aura Bidadari hanyalah sebuah alat iktiar, selebihnya kita serah kepada allah” kata beliau lagi “ anda boleh memiliki ilmu Aura Bidadari dengan cara mempelajarinya Kursus Aura Therapy yang Beliau anjurkan di seluruh negeri Sabah khususnya diKeningau”.


Puan Murni Insyaallah membantu anda dalam menangani masaalah yang telah di sebut diatas. Hubungi 019 5807172

4 comments:

fadilah said...

slm
sy berminat nak mendapatkan aura bidadari, sy berada di kajang dan bagaimana caranya?
boleh sy tahu brp bayaran utk proses ini?
kalau sy ke kk, boleh ke sy berjumpa pn di kk utk dapatkan aura bidadari ini?
sy bekerja marketing dan selalu berjumpa dgn org ramai....sy juga akan berkahwin tahun hadapan, jadi sy memerlukan aura ini utk kebaikan diri sy...sebab sy nie berbadan besar...

terima kasih
rosfadilah
0126816792

Rafee Ailiah said...

Kursus Aura Therapy akan di adakan
Lokasi :Kuala Lumpur
Pada: 28.06. 2009 (Ahad )
masa: 9.00am_5.00pm

Ros Fadilah datanglah Klass Aura Therapi Aura Bidadari Di Berikan Sebagai
Bonus 012 9642466 Guru Aura Bidadari

nory izecson said...

bile kursus aura terapi yg sterusnya??

Nurbisa1497 said...
This comment has been removed by the author.